مه آلود

شعر و عاشقانه

مه آلود

شعر و عاشقانه

آرزو

هیچ فکرشو کردی چه خوب میشه اگه برگردی 

باز پاییز است
باز این دل از غمی دیرینه لبریز است
باز می لرزد به خود سر شاخه های بید سرگردان
باز میریزد فرو بر چهره ام باران
باز پاییز است
باز این دنیا غم انگیز است
باز رنجورم خداوندا پریشانم
باز می بینی که بی تابانه گریانم
باز پاییز است و هنگام جدایی ها

باز پاییز است و مرگ اشنایی ها

دلشکستگی اون قدری طول میکشه که تو بخوای
دلتنگی اونقدری طول می کشه که تو اجازه بدی
مهم نیست که چه جوری نجات پیدا کنی
مهم آینه که چقده ازش درس گرفته باشی

بدترین درد انتظاره و بدترین نوع انتظار اونیه که اینقده طولانی بشه

که به اصل قرارت شک کنی

دلم برات تنگ شده...

 

یه روز تو یه وبلاگ داشتم سرک می کشیدم دیدم تو یکی از مطلباش نوشته بود: این دل انقدر تنگ شد که گرفت * دیگه جای هیچ دلی توش نیست

به خودم گفتم آخه یعنی چی شاید شوخی میکنه

ولی حالا می فهمم که این دوستم بی خود نمی گفت.

توچطور می گی که من برای تو کم بودم

منی که عاشق ترین ،عاشق عالم بودم

توفقط دیده گریون خواستی

من برات قلب پراز خون بودم

آخه توفقط یه عاشق خواستی

امامن گذشته ازجون بودم

توفقط دست نوازش خواستی

من سراپاغرق خواهش بودم

توهمیشه درپی بهانه ها

اما من حدیث سازش بودم

آره تویه دل سپرده خواستی

چه کنم که سرسپردت بودم

تاکه هرگز کسی عاشقت نشه

واسه مردم درس عبرت بودم

عشق؟

خیلی وقته دلم برای تو تنگ شده

قلبم از دوری تو بد جوری دلتنگ شده

بعد تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

کوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو را من به کی بگم

همه حرف ها که آخر گفتنی نیست

فرستاده شده از : سعید

سخن

    هرگز کسی را ناامید نکنید ، شاید امید او همه ی دارایی اش باشد .

جکسون براون      

 وصال آغاز هجران است .

ژاپنی

انسان آفریننده سرنوشت خویش است .

زرتشت

 معنای « همه چیز دانستن » هیچ چیز ندانستن است .

ایتالیائی

 هیاهوی کودکانی که از مدرسه باز میگردند ، زیباترین موسیقی دنیاست .

بوبن

 انسانیت به ظاهر نیست ، بلکه به باطن است .

تولستوی

 همیشه به یاد داشته باشید که مهم ترین چیز در کار و روابط خانوادگی صداقت است .

براون

 از سرزنش دیگران اجتناب کنید و و مسئولیت کارهایتان را شخصاً به عهده بگیرید .

ناشناس

 هر چه قفس تنگ تر باشد ، آزادی شیرین تر به نظر می رسد .

آلمانی

 لبخند ، حتی زمانیکه بر لبان یک مرده می نشیند ، باز زیباست .

ناشناس

 عشق هرگز به رنگ تردید در نمی آید .

دعوت به همکاری

سلام.  کسانی که وبلاگ دارند و مایل به تبادل لینک و لوگو هستند می توانند به من ایمیل بزنند و یا در قسمت نظرات درخواست خود را مطرح کنین.
email:    alireza_world20002002@yahoo.com 
منتظرم.

زندگی


زندگی زیباست نه در رویا

بوسه زیباست نه برای هوس

پرنده زیباست نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس

کاش می شد اشک را تهدید کرد

مدت لبخند را تمدید کرد

فرستاده شده از سعید

مردن هرگز به تلخیِ فراموشیِ یکی بودن

 

دیروز چشمانت رنگی داشت که درونم را به آتش می زد

دیروز نگاهم در تو ترسی ایجاد می کرد

دیروز لحظه ای دیدنت ، تمام خواسته ام بود

امروز چه راحت از کنار هم می گذریم

عشق بهانه ای بود برای ادامه دادن به این زندگی

بهانه ای کودکانه و شاید ... احمقانه

 

 

هنوز حضورت را در چشمهایم احساس می کنم

هنوز حرفهایت در گوشهایم نجوا می کند

هنوز در تنهایی ،

احساسی عجیبی به سراغم می آید

ومرا با خود می برد

تو را می بینم ،

ودستت را که به آرامی در دست دیگری فرو رفته ،

ولبخندت را - که بر تمام وجودم لرزه می اندازد - به رایگان به او می دهی

 

 

لحظه ای می خواهم بر گردم

و نگاهت کنم

و به دوست داشتنهای دروغینت،

به لبخندهای ساختگیت

به صورتت-که درزیر لایه های دروغ مخفیش کرده ای ـ

به تمام آنچه که می توانستی بسازی وخراب کردی

بخندم،

روزها.....

سالها.....