مه آلود

شعر و عاشقانه

مه آلود

شعر و عاشقانه

 بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم...

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشدم شوق دیدار تو لبریز شد ازجام وجودم شدم آن عاشق دیوانه که بودم

 در نهان خانه جانم گل یاد تو درخشید باغ صد خاطره خندید عطر صد خاطره پیچید

                                                                 

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 18:55 http://bb-del.mihanblog.com

علی شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:16

خیلی خوبه من این شعر رو خیلی دوست دارم ممنون

رویا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:02

رویا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:19

سلام و خسته نباشید به خوبیهایتان و صفاتون علی جان مرسی ا. سایت قشنکتون

نگار سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:48

سایت خیلی قشنگیه امیدوارم هر روز متنوع تر و بهترم بشه ........ به هر حال ممنون ار رحمتی که کشیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد