مه آلود

شعر و عاشقانه

مه آلود

شعر و عاشقانه

دل من دست بَردار،دیگه بَسه انتظار

دیگه هِی اسمشُ، تو به یاد من نیار

اون دیگه نمی یاد ،عمرتُ هَدَر نکن

دِلِ من ،دِلِ من ،منو دَر به دَر نکن

 

دل من،دیگه بسه آخه اون که می خوای تو،دیگه نمی یاد

 

باید بدونی که یِه روزی دوباره اون اگه بیاد

 

اونوقت می بینی که اون دیگه حتی تو رو نمی خواد

 

دل من،این جوری،آخه تنها می مونی

 

دل من،غم تو، واسه من خیلی تلخه

 

می دونم تنهایی،آخه تنهایی سخته

 

دِلِ من،اگه ما ،عشقُ از سَر نگیریم

 

یه روزی منو تو،هر دو تنها می میریم

 

دل من دست بردار،اون دیگه نمی یاد.......

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 00:31

عالی

اینو بی خیال شو شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:31

علیرضا خیلی خوبه به خصوص این شعر جدید که زدی

دل تو... سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 00:43

من می دونم که می یاد.

سلطان علی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:41

آقا خیلی خوبه حتما ادامه بده

بابک شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 14:00

سلام
ایول
فقط همینو میتونم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد